news-background
news-background

اسکار آیزاک، سم راک‌ول و کریستوفر واکن به فیلم جدید کارگردان Three Billboards پیوستند

فیلمنامه بدون عنوان «مارتین مک‌دونا» برنده اسکار با بازی «اسکار آیزاک»، «سم راک‌ول» و «کریستفر واکن» در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به فروش گذاشته شد. از داستان این فیلم جزئیاتی درز نکرده است.

راک‌ول در این فیلم با نویسنده و کارگردان برنده اسکار «سه بیلبورد در نزدیکی ابینگ میزوری» (Three Billboards Outside Ebbing Missouri) مجدداً همکاری خواهد کرد. واکن نیز به همراه راک‌ول در فیلم «هفت روانی» (Seven Psychopaths) مک‌دونا سابقه نقش‌آفرینی دارد.

آیزاک به‌تازگی در «تل‌ماسه» (Dune) برادران وارنر و «شمارنده کارت» (The Card Counter) «پل شریدر» نقش‌آفرینی کرده و مینی‌سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» (Scenes From A Marriage) را در اچ‌بی‌او داشته است. مک‌دونا در حال فیلمبرداری درام «بانشی‌های اینیشرین» (The Banshees of Inisherin) با بازی «کالین فارل» برای سرچ‌لایت است. «بری کیوگن»، «کری کاندن» و «برندن گلیسون» از جمله دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

مک‌دونا ۵۱ ساله جدا از این فیلم بدون عنوان تنها پنج فیلم بلند در کارنامه دارد و فیلمنامه تمامی آن‌ها را نوشته و کارگردانی کرده است. او با «سه بیلبورد» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۰ درصد دریافت کرد، در شش بخش نامزد اسکار شد و در بخش‌های بهترین بازیگر زن برای «فرانسیس مک‌دورمند» و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای «سم راک‌ولن برنده این جایزه شد. این فیلم بفتای بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اریجینال و گلدن گلوب بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر زن، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به خانه برد.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید